Богати тата, рецензија сиромашног тате

Иако се бестселер Роберта Кииосакија препоручује за читање почетницима, ова књига има неке недостатке. Ову књигу бисте требали прочитати само да бисте почели размишљати другачије од просечног запосленог, ако не и да бисте били мотивисани. Међутим, послушајте Кииосакијев савет са резервом.

Овај момак је или идиот или преварант. Раније сам мислио да сам преварант, али у последње време сам све више на огради. Он даје заиста бизарне савете који ће вероватно пореметити финансијску будућност. Посветио сам блог о личним финансијама покушају да разбијем његово схинаниганство (рицхдадрицхдад.цом). Не могу да схватим како је икада постао релевантан у свету личних финансија.

Имам мало уштеде. Немам никаквих сазнања нити интереса да се заиста преточим у некретнине. Питање које имам је, врло практично, како да почнем да улажем у нешто што ће доследно доносити више од штедног рачуна?

Ларри, ја сам нови у богатом тати јадном тати. Које друге књиге препоручујете? Радим на послу од 9 до 5 и спреман сам да се ослободим трке пацова.

Питам се, ако ваш примарни дом није имовина, када имате додатни новац, да ли бисте требали прво отплатити хипотеку или користити новац за стварање већег новчаног тока, ако је каматна стопа на хипотеку 4,25%. Није ли смањење ваше одговорности = повећање ваше имовине?

Апсолутно се слажем са делом семинара. Управо сам се вратио 27. септембра и присуствовао семинару вредном 205 долара који је одржан у Мелбурну, Аустралија. Предавачи, укључујући Роберта, требали су нас образовати о разним темама, од криптовалута до продаје на мрежи. Чак и 16 -годишњак данас зна више од онога што су им дали јер се радило о даљим програмима укључивали су и Роберта који је хтео да прода..па сам дошао кући са мање од онога што бих добио од бесплатног семинар. Плессе се клони Роберта и његове банде лопова.

Изузимам вашу мисао да су остале његове књиге само понављање. Остале књиге из његове серије које су написали његови стручњаци су врхунски. АБЦ -ови и напредни водич за улагање у некретнине и управљање имовином заиста су кључни за знање како то учинити инвестирати и како управљати својом имовином или осигурати да ваш управник имовине управља вашом имовином прописно.

Богати тата је био права особа, некад је прогуглао „Рицхард Кими“. Његов син, Алан, недавно се огласио и проверио ово. Надам се да ће бесмислена расправа прекинути па ћемо се моћи усредсредити на стварну поруку

Зашто бисте проводили већину свог времена пишући књиге, држећи семинаре, правећи недељне мултимедијалне емисије ако зарађујете милионе и инвестирате?

Ови преваранти проводе већину свог времена радећи на ономе што им доноси највише новца, а то је продаја књига, семинара и мултимедијалних емисија препродајом змијског уља.

Квадрат новчаног тока дао ми је тренутак аха. Не, није ме водило за нос или држало за руку, али свакако је промијенило начин на који гледам на зарађивање новца. Познајем људе из свих класа, сиромашне, средње класе и богате. Оно што сам приметио је да сиромашни и нижи припадници средње класе гледају на новац веома различито од људи из више и богате класе. РК се, наравно, уклапа у богате. Вреди прочитати.

па свима на овој страници ја сам вероватно једини који је похађао његове семинаре и ја сам био успешан. Не радим за њега и за то ми не плаћају. Буквално сам имао 50 долара на рачуну, дошао сам до новца да похађам његов семинар о некретнинама и за 6 месеци сам купио 8 некретнина са укупним новчаним током од скоро 20.000 месечно. Његов програм функционише, баш као и било шта друго у животу, није за свакога и не успева свако. Сада сам се уписао на његов берзански семинар и надам се да ћу и у томе бити успешан.

Никада нисам видео никакве доказе да је Кииосаки зарадио цент користећи своје учење. Колико разумем, он је зарадио свој новац када су неке Амваи групе (затворено тржиште) почеле да промовишу његову књигу својим следбеницима испраног мозга. Верујем да су његови семинари о богатом оцу превара. Семинари су у основи запошљавање за скупље семинаре.

Његови савети звуче опасно, а понекад и незаконито. Верујем да је лагао о свом „богатом оцу“ да би своју књигу задржао као нефиктивно дело.

На било којој реклами за семинар са богатим оцем, они који сведоче о успеху имају ознаку „јединственог“ искуства. Тешко да неко зарађује на основу његових савета. Кладим се да се више новца губи него што се стиче следећи савете у књизи. Популарност међу Амваиевим људима то само још више потврђује по мом мишљењу.

Па, некада сам био велики обожавалац богатог оца, али онда су почеле да се појављују чињенице... да је његова компанија банкротирала, да је цела прича описана у његовој књизи било измишљено, да се његови курсеви „обогати“ заснивају на продаји све скупљих семинара, али неће научити ништа корисно... листа се наставља и на.

Књига Богати тата дефинитивно вреди покушати, али озбиљним читаоцима препоручујем следеће књиге:

Читао сам богатог оца сиромашног тату и неколико других књига у серији и немам три Е -а… .образовање, искуство и вишак новца. Рекао бих да имам гомилу образовања у серији богатих тата и да сам се осећао инспирираним тиме. Био сам разочаран што сам открио да богати тата једноставно никада није постојао, али можда је богат отац потребан за инспирацију. Претпостављам да немам искуства или вишка новца који једноставно купујем или још боље стварам средство које производи новчани ток и реинвестира тај новац у друге имовина ми се чини логичним да би се тиме вероватно обогатили... ..искрено та идеја засигурно надилази идеју „радити за новац“. ја ”. Чак сам и помислио да знам да је богати тата лажни. И даље желим да зарадим новац за мене, а да ми то није пало на памет пре серије о богатом оцу. Имајући то на уму, мислим да књига има вредност. Такође, када сам први пут чуо идеју о стварању имовине, помислио сам да је то прилично немогућ задатак, јер нисам могао да смислим ниједну идеју која би се могла претворити у имовину. Психички сам вежбао и претворио идеју у предност, а сада имам неколико идеја за које мислим да имају потенцијал. (Међутим, нисам сигуран како да обезбедим основу за идеје) Такође свакодневно настављам да изазивам себе да дођем до нових идеја које би могле да постану предност. Без читања богатог оца никад ми не би пала на памет помисао на стварање идеја па би ме књига богатог тате ипак могла учинити богатим.

Гледао сам прошле недеље документарац на Нетфлику под називом Зеитгеист Аддендум. Какав је хаос глобални монетарни систем. То је само велика Понзијева шема. Имам осећај да овакав систем неће постојати још много генерација. То користи неколицини и оставља већину светског народа на цедилу. Која ноћна мора.

„Циљ књиге је да нас све натера да размишљамо другачије, да преиспитамо начин на који живимо итд.“

Ха, ха, ха, не баш, циљ књиге је да му заради, тачка. Као и са свим овим врстама преваранта за самопомоћ, ако је заиста стекао богатство користећи свој савет (што се чини сумњиво) зашто би он био вољан, или најмање заинтересован, да помогне вама, мени или било коме за кога не зна да то уради исти?

Оно што сам укратко прочитао о целој овој превари је да то није ништа друго него превара у продаји. Прво купите књигу, чиме сте зарадили отприлике 9 милиона долара, а затим вас охрабрују да посетите његове „бесплатне“ семинаре. На бесплатним семинарима позивали сте се да похађате дуже семинаре који коштају од 199 до 500 УСД. Ако загризете ту јабуку, на почетним плаћеним семинарима охрабрили бисте се да похађате још дуже семинаре који коштају хиљаде долара. Наводно чак траже да платите 32 хиљаде долара за личног ментора који ће вас научити конопцима.

Како иде та стара изрека? Сваки минут се роди наивчина.

У неким стварима је у праву, али то су ствари здравијег смисла, које свако ко се потруди да размисли или погледа, може лако да види или схвати. Наш образовни систем је претворен у систем стварања профита (попут нашег здравственог система) и не ради много, већ само учи људе како да буду пчеле радилице, робови. И ако постоји најмање бриге о нашој земљи и образовном нивоу наших грађана постаје све нижи и нижи, зашто се наш напредни образовни систем цени од све више људи способност? Зар не би требао бити главни приоритет наше земље да наши грађани буду што образованији? Чак ни! Капитализам и похлепа не функционишу тако добро када су сви подједнако образовани и знају конопце. Нека масе буду што је могуће глупље да би биле искоришћене, толико о патриотизму.

Берзе? Свако ко има функционалан мозак требало би да види каква је то искривљена, корумпирана превара. И од чудесних осамдесетих, када је звер са Вол стрита ослобођена, наша јавност је у њиховој милости. Захваљујући уклањању заштићених рачуна за пензионисање у протеклим данима, сада су пензиони фондови већине људи умотани у патетичне 401К рачуне на искривљеној берзи. Ако успеју да приватизују социјално осигурање, буквално ће имати сав кликер. Свакодневно се прича прича о причи о овој или оној особи која је оптужена
овај злочин или онај злочин, трговање инсајдерима, лагање, варање, крађа, и то је само неколико прича које чине штампу. Закључак, баш као и ови гуруи за самопомоћ, ако је особа заљубљена у новац, живи и дише зарађујући новац, и добивајући што више од тога, вероватно би им било мање стало до вас, осим што добијају онолико новца колико могу.

Циљ књиге је да нас све натера да размишљамо другачије, да преиспитамо начин на који живимо итд.

Знам да је овај коментар мало закаснио, али, шта мислите о томе да „прво себи платите“... Верујем да одломак у књизи описује прво наградите себе, што ствара циклус већег притиска на себе да смислите нове начине плаћања за све своје доодадс.

Моја реакција на Робертову књигу није била просветљење или критика - али сам више осећала потврду да нисам луда што размишљам другачије од других. Када сте окружени људима који се слепо претплаћују на трку пацова, то може учинити да се осећа као аутсајдер. Сматрао сам да је његова књига охрабрујућа и охрабрујућа. Мој једини проблем је што не знам како да пређем од тачке А до тачке Б.

Слажем се да је књига 100% САВРШЕНА за прво читање особе на њеном путу до финансијске слободе, независности и образовања, али далеко је од краја и све ће бити све. Годинама сам оспоравао нека учења Роберта Кииосакија и било ми је тешко објаснити људима како је то сјајна књига, али и ужасна у исто време. Најбољи закључак за мене је стварање позитивних новчаних токова са сопственим финансијама у циљу улагања у друге могућности.

Потпуно се сложите да књига има добрих страна. За мене се половина књиге чинила прилично бескорисном јер нисам намеравао да се бавим некретнинама (и он се на то јако фокусира, не само на једно поглавље, већ у целој књизи), а такође ме искључују приче за које се претпоставља да су истините, али нисте сигурни да ли јесу (тј. као што је поменуто цео „богати тата“ сценарио). Међутим, моја филозофија читања књига је да извадим што више могу, прочитам то са резервом, како се предлаже, а остало да пустим. Примарни закључак за мене била је чињеница да вам није потребно универзитетско образовање да бисте били успех, морате другачије размишљати о новцу, а поседовање сопственог посла је одлично ствар коју треба учинити. Све у реду!

Слажем се са ставкама у овом чланку и многим коментарима које су други објавили. Одгајали су ме љубавни родитељи који нажалост прате „лоше“ размишљање - тј. Идите у школу да бисте стекли диплому, а затим идите на радите за неког другог, након чега следи задуживање за кућу, аутомобил итд., а затим радите док не будете престари да бисте уживали пензионисање. Богати тата, јадни тата ми је дао другачији поглед на личне финансије користећи причу за илустрацију својих ставова. Да ли су ове приче биле фикција или не-фикција за мене није важно, моја главна брига је порука у основи коју аутор покушава да пренесе.

Ова књига се налази горе на мојој листи личних финансија, одмах поред Најбогатијег човека у Вавилону. Хвала вам што сте ово објавили јер ме је натерао да поново размислим о идејама које је Роберт изнео као богат начин размишљања!

Потпуно се слажем са оценом писца чланка о књизи. Као и са свиме у животу, морате погледати представљене информације и примијенити оно што им одговара. Књига није приручник са стварним корацима о томе како зарадити новац, већ је отвара очи и добар почетак за „гледање сопственог посла“. Књига има неке далеке приче за које претпостављам да је Роберт мислио да ће додати веродостојност његовим теоријама. Штета што није само рекао да је ово прича о мом богатом оцу, јадном тати... Међутим, понекад мислим да људи узимају оно што је написано ове врсте књига као чисто јеванђеље и заборави да су неке од ових идеја само теорије и начин на који се може нешто учинити. Мислим да, како писац каже, узмите мало онога што Роберт К пише са мало соли и узмите само информације које се односе на вас и могу вам помоћи да напредујете у размишљању о свом послу ...

О серији књига богатог оца и Кииосакију написано је много негативних ствари - од којих је много вероватно тачно. С обзиром да је то речено, књиге су ми и даље инспиративне.

Потпуно се слажем са свиме што си рекао🙂

Мислим да је „Богати тата“ састав свих аутора финансијских књига које је Роберт читао, па чак и делимично себе. На неки начин, мислим да је рекао да је његов пут бољи од његових очева (Јадни тата), па се питам да ли у малом смислу пише да је био у праву, а његов отац погрешио? лол

Момак лаже о природи књиге (тј. то је чиста фикција). На неколико места саветује читаоце да почине кривична дела (лажни уговори, трговина инсајдерима итд.). Он је потпуни рачуноводствени промашај, не разуме чак ни основну терминологију. Његов основни савет (купујте некретнине јер је то „имовина“) био је најгори могући савет који је дао у време објављивања књиге. Сада продаје преваре у трговини акцијама.

Кииосаки је губитник. Књига је ужасна. Никада нећу видети оно добро што би неко могао видети у њему.

Мислим да су главне критике Роберта онакве како ви сугеришете, да је велики део приче био измишљен и да никада није ни био у војсци (или да јесте, не у улози у којој он мисли да је био).

Међутим, снимајте поруку, а не гласника. Мислим да је порука и даље прилично инспиративна и имала је велики утицај на мене.

Морам се сложити са вашом оценом. Главна ствар коју сам извукао из књиге је гледање на имовину као на стављање новца у џеп, а на обавезе као на одузимање новца. То води право у концепте новчаног тока, пасивног прихода и финансијске слободе.