Bohatý táta, recenze chudého otce

Přestože se bestseller Roberta Kiyosakiho doporučuje přečíst začínajícím podnikatelům, tato kniha má některé nedostatky. Tuto knihu byste si měli přečíst jen proto, abyste začali přemýšlet jinak než průměrný zaměstnanec, pokud nemáte motivaci. Berte však Kiyosakiho radu s rezervou.

Ten chlap je buď idiot, nebo podvodník. Kdysi jsem si myslel, že jsem podvodník, ale v poslední době jsem spíš na plotě. Poskytuje skutečně bizarní rady, které pravděpodobně vykolejí finanční futures. Věnoval jsem blog o osobních financích pokusu rozptýlit jeho shinaniganry (richdadrichdad.com). To, jak se kdy stal relevantním ve světě osobních financí, mě přesahuje.

Mám malé úspory. Nemám žádné znalosti ani zájem skutečně se vlévat do nemovitostí. Otázkou, kterou mám, je, prakticky, jak mám začít investovat do něčeho, co trvale přinese více než spořicí účet?

Larry, jsem v Rich Dad chudý táta. Jaké další knihy doporučujete? Pracuji v zaměstnání 9 až 5 a jsem připraven vymanit se z krysí rasy.

Zajímalo by mě, pokud váš primární dům není aktivem, když máte peníze navíc, měli byste nejprve splatit hypotéku nebo použít peníze k vytvoření většího peněžního toku, pokud je úroková sazba hypotéky 4,25%. Není snížení vašeho závazku = zvýšení vašeho majetku?

Naprosto souhlasím se seminární částí. Právě jsem se vrátil 27/8, když jsem se zúčastnil semináře za 205 $, který se konal v australském Melbourne. Řečníci včetně Roberta nás měli poučit o různých tématech od kryptoměn po online prodej. I 16letý člověk dnes ví víc, než co předával, protože to bylo o dalších programech, které byli včetně Roberta, který chtěl prodat..tak jsem přišel domů s méně, než kolik bych dostal zadarmo seminář. Plesse se drž dál od Roberta a jeho gangu podvodníků.

Vyjímám vaši myšlenku, že zbytek jeho knih je jen rehash. Ostatní knihy z jeho série, které napsali jeho odborníci, jsou na prvním místě. ABC a Pokročilý průvodce investováním do nemovitostí a správou nemovitostí jsou opravdu klíčem k tomu, abyste věděli, jak na to investovat a jak buď spravovat svůj majetek, nebo zajistit, aby správce vaší nemovitosti spravoval váš majetek správně.

Bohatý táta byl skutečný člověk, někdy si vyhledejte „Richard Kimi“. Jeho syn Alan se nedávno objevil a ověřil to. Doufám, že zbytečná debata se tím zastaví, abychom se mohli soustředit na skutečné poselství

Proč byste trávili většinu času psaním knih, pořádáním seminářů, produkcí týdenních multimediálních pořadů, pokud jste vydělávali miliony na kolečkách a řešili investice?

Tito podvodníci tráví většinu času tím, co jim vydělává nejvíce peněz, a to prodejem knih, seminářů a multimediálních show, které prodávají jejich hadí olej do prostoněstí.

Cash Flow Quadrant mi dal můj aha moment. Ne, nevedlo mě to za nos ani mě nedrželo za ruku, ale určitě to změnilo můj pohled na vydělávání peněz. Znám lidi ze všech tříd, chudých, středních i bohatých. Všiml jsem si toho, že peníze chudých a nižších středních vrstev se velmi liší od lidí z vyšší a bohaté třídy. RK samozřejmě patří k bohatým. Stojí to za přečtení.

dobře pro všechny na této stránce jsem pravděpodobně jediný, kdo absolvoval své semináře a já jsem byl úspěšný. Nepracuji pro něj a nedostávám za to zaplaceno. Doslova jsem měl na účtu 50 dolarů, přišel jsem na peníze na jeho seminář o realitách a za 6 měsíců jsem koupil 8 nemovitostí s celkovým peněžním tokem téměř 20 000 měsíčně. Jeho program funguje, stejně jako cokoli jiného v životě není pro každého a ne každý uspěje. Nyní jsem zapsán do jeho akciového semináře a doufám, že v tom budu stejně úspěšný.

Nikdy jsem neviděl žádný důkaz, že by si Kiyosaki vydělal cent použitím svého vlastního učení. Chápu to tak, že vydělal, když některé skupiny Amway (uzavřený trh) začaly propagovat jeho knihu svým následovníkům s vymytým mozkem. Věřím, že jeho semináře Rich Dad jsou podvod. Semináře jsou v podstatě náborová hřiště pro nákladnější semináře.

Jeho rada zní nebezpečně a někdy i nezákonně. Věřím, že o svém „bohatém otci“ lhal, aby jeho kniha zůstala jako nefikční dílo.

Na jakémkoli informačním semináři o bohatém otci mají ti, kteří vydávají svědectví o úspěchu, nálepku „jedinečného“ zážitku. Sotva někdo vydělává peníze podle jeho rady. Vsadil bych se, že dodržováním rad v knize se více peněz ztratí, než získá. Popularita mezi lidmi Amway to podle mě ještě více potvrzuje.

Kdysi jsem byl velkým fanouškem bohatého otce, ale pak se začala objevovat fakta... že jeho společnost zkrachovala, že celý příběh je popsán v jeho knize bylo smyšlené, že jeho kurzy „zbohatnutí“ jsou založeny na prodávání stále dražších seminářů, ale nenaučí nic užitečného… seznam pokračuje a na.

Kniha Bohatý táta rozhodně stojí za pokus, ale pro vážné čtenáře doporučuji následující knihy:

Četl jsem bohatého otce, chudého otce a několik dalších knih ze série a nemám tři E…. Vzdělání, zkušenosti a přebytečné peníze. Řekl bych, že v sérii bohatých otců mám spoustu vzdělání a cítil jsem se tím inspirován. Byl jsem zklamaný, když jsem zjistil, že bohatý táta prostě nikdy neexistoval, ale možná je potřeba bohatý otec inspirovat. Hádal bych, že nemám zkušenosti ani nadbytečnou hotovost, která by se jednoduše koupila nebo ještě lépe vytvořila aktivum, které vytváří peněžní tok a reinvestovalo tyto peníze do jiných Zdá se mi logické, že by to pravděpodobně způsobilo, že bys zbohatl….. upřímně, tato myšlenka rozhodně překonává „myšlenku pracovat pro peníze“, mnohem raději mám „práci pro peníze mě". I když si myslím, že vím, že bohatý táta je falešný, stále chci, aby mi peníze pracovaly na něčem, co mi nikdy nevstoupilo do mysli před sérií bohatého otce. S ohledem na to si myslím, že kniha má hodnotu. Také když jsem poprvé slyšel myšlenku vytvořit aktivum, myslel jsem si, že je to téměř nemožný úkol, že jsem nemohl přemýšlet o jediné myšlence, která by se dala proměnit v aktivum. Neustále jsem mentálně cvičil, abych z myšlenky udělal výhodu, a teď mám několik nápadů, které si myslím, že mají potenciál. (Nejsem si však jistý, jak poskytnout základ nápadům) Také se denně vyzývám, abych přicházel s novými nápady, které by se mohly proměnit v majetek. Bez čtení bohatého otce by se myšlenka vytváření myšlenek nikdy nedostala do mé mysli, takže kniha o bohatém otci by mě nakonec mohla zbohatnout.

Minulý týden jsem sledoval dokument o Netflixu s názvem Zeitgeist Addendum. Jaký nepořádek je globální měnový systém. Je to jen velké Ponziho schéma. Mám pocit, že tento typ systému nebude existovat po mnoho dalších generací. Prospěje to těm několika a ponechá většinu lidí na světě ve štychu. Jaká noční můra.

"Cílem knihy je přimět nás všechny, abychom přemýšleli jinak, zpochybňovali způsob, jakým žijeme atd."

Ha, ha, ha, vlastně ne, cílem knihy je vydělat mu peníze, tečka. Stejně jako u všech těchto svépomocných podvodníků, pokud skutečně vydělal jmění pomocí své vlastní rady (což se zdá být pochybný) proč by byl ochotný nebo alespoň trochu zainteresovaný pomáhat vám, mně nebo komukoli, o kom neví, stejný?

Co jsem si o tomto celém podvodu stručně přečetl, je, že to není nic jiného než podvod s prodejem. Nejprve si koupíte knihu, což mu vyneslo zhruba 9 milionů dolarů, a pak se můžete zúčastnit jeho seminářů „zdarma“. Na bezplatných seminářích doporučujeme navštívit delší semináře, které stojí kdekoli od 199 do 500 USD. Pokud skousnete to jablko, na vstupní úrovni placené semináře vám doporučujeme navštěvovat ještě delší semináře, které stojí tisíce dolarů. Prý vás dokonce požádají, abyste zaplatili 32 tisíc dolarů za osobního mentora, který vás naučí provazy.

Jak jde to staré přísloví? Každou minutu se narodí blázen.

V některých věcech má pravdu, ale jsou to spíše věci se zdravým rozumem, které každý, komu vadí přemýšlet nebo se na něj dívat, může sám snadno vidět nebo si to uvědomit. Náš vzdělávací systém byl přeměněn na systém vytvářející zisk (jako náš zdravotnický systém) a nedělá nic moc, ale učí lidi, jak být včelami dělnicemi, otroky. A pokud je o naši zemi a úroveň vzdělání našich občanů nejmenší starost Čím je nižší a nižší, proč je náš pokročilý vzdělávací systém ceněn stále více lidmi schopnost? Nemělo by být hlavní prioritou naší země, aby naši občané byli co nejvíce vzdělaní? Ani! Kapitalismus a chamtivost nefunguje tak dobře, když jsou všichni stejně vzdělaní a znají provazy. Udržujte masy co nejhloupější, aby jich bylo možné využít, tolik k vlastenectví.

Akciové trhy? Každý, kdo má fungující mozek, by měl vidět, jaký je to pokřivený, zkorumpovaný podvod. A od nádherných osmdesátých let, kdy byla vypuštěna bestie z Wall Street, byla naše veřejnost vydána na milost a nemilost. Díky eliminaci chráněných důchodových účtů uplynulých dnů je nyní většina důchodových fondů lidí zabalená v žalostných 401 tis. Účtech na křivém akciovém trhu. Pokud se jim podaří privatizovat sociální zabezpečení, budou mít doslova všechny kuličky. Každý den existuje příběh za příběhem této osoby nebo osoby, která je obviněna
tento zločin nebo ten zločin, obchodování zasvěcených osob, lhaní, podvádění krádeží, a to je jen několik příběhů, které se dostaly do tisku. Sečteno a podtrženo, stejně jako tito svépomocní guruové, pokud je člověk zamilovaný penězi, žije a dýchá, aby vydělával peníze, a když dostali co nejvíce, mohli by se o vás pravděpodobně méně starat, než získat tolik vašich peněz, kolik oni mohou.

Cílem knihy je přimět nás všechny, abychom přemýšleli jinak, zpochybňovali způsob, jakým žijeme atd.

Vím, že tento komentář je trochu pozdě, ale co si myslíte o tom, že „zaplatíte nejprve sobě“... Věřím, že pasáž v knize nastiňuje odměňování nejprve sebe, což vytváří cyklus vyvíjení většího tlaku na sebe, abyste přišli s novými způsoby, jak zaplatit za všechny své doodads.

Moje reakce na Robertovu knihu nebyla osvícení ani kritika - ale cítil jsem spíše potvrzení, že nejsem blázen, když přemýšlím jinak než ostatní. Když je člověk obklopen lidmi, kteří se slepě hlásí k potkaní rase, může se cítit jako outsider. Jeho kniha mě uklidnila a povzbudila. Můj jediný problém teď je, že nevím, jak se dostat z bodu A do bodu B.

Souhlasíte na 100%, že kniha je PERFEKTNÍ pro první čtení člověka během jeho cesty za finanční svobodou, nezávislostí a vzděláním, ale je to DÁL od konce, ať je vše. Roky jsem se zabýval některým učením Roberta Kiyosakiho a bylo pro mě obtížné vysvětlit lidem, jak je to skvělá kniha, ale zároveň strašná. Nejlepší výtěžek z knihy pro mě bylo vytvoření pozitivního cash flow z vašich vlastních financí za účelem investice do dalších příležitostí.

Souhlasím zcela s tím, že kniha má několik dobrých bodů. Pro mě asi polovina knihy přišla docela zbytečná, protože jsem neměl v úmyslu jít do nemovitostí (a on se na to silně zaměřuje, nejen na jednu kapitolu, ale v celé knize) a také mě vyrušují příběhy, které jsou údajně pravdivé, ale nejste si jisti, zda jsou (tj. jak již bylo zmíněno, celý „bohatý táta“ scénář). Moje filozofie ve čtení knih je však vzít si co nejvíce, přečíst to s rezervou, jak se navrhuje, a zbytek nechat jít. Primárním přístupem pro mě byla skutečnost, že ke studiu nepotřebujete vysokoškolské vzdělání úspěch, musíte o penězích přemýšlet jinak a vlastnit vlastní firmu je skvělé co dělat. Vše dobré!

Souhlasím s body v tomto článku a s mnoha komentáři, které ostatní zveřejnili. Byl jsem vychováván milujícími rodiči, kteří se bohužel řídí „špatným“ myšlením - tj. Jděte do školy, abyste získali titul, pak jděte pracovat pro někoho jiného, ​​následovat zadlužení domu, auta atd., pak pracovat, dokud nebudete příliš staří na to, abyste si to užili odchod do důchodu. Bohatý tati, chudý táta mi poskytl jiný pohled na osobní finance pomocí příběhu, který dokládá jeho myšlenky. Nezáleží na tom, zda tyto příběhy byly fikcí nebo literaturou faktu, mým hlavním zájmem je základní sdělení, které se autor snaží proniknout.

Tato kniha je na mém seznamu osobních financí, hned vedle nejbohatšího muže v Babylonu. Díky za zveřejnění tohoto příspěvku, který mě přiměl znovu se vrátit k myšlenkám, které Robert uvedl jako bohatý způsob myšlení!

Naprostý souhlas s hodnocením knihy autorem článku. Jako u všeho v životě je třeba se podívat na předložené informace a aplikovat to, co pro ně funguje. Kniha není příručkou skutečných kroků, jak vydělat peníze, ale otevírá oči a je dobrým začátkem „starat se o své vlastní podnikání“. Kniha má několik dalekosáhlých příběhů, o kterých se domnívám, že si Robert myslel, že jeho teoriím dodají věrohodnost. Škoda, že neřekl, že je to příběh mého bohatého otce, chudého otce... Někdy si však myslím, že lidé berou to, co je napsáno v tyto typy knih jako čisté evangelium, a zapomeňte na to, že některé z těchto myšlenek jsou jen teorie a způsob, jak člověk něco udělat. Myslím, že jak autor říká, vezměte si něco z toho, co Robert K píše, se špetkou soli a vezměte pouze informace, které se týkají, a může vám to pomoci posunout se vpřed v myšlení na vlastní podnikání ...

O sérii knih o bohatém otci a Kiyosaki bylo napsáno mnoho negativ - hodně z nich je pravděpodobně pravda. Jak už bylo řečeno, stále považuji knihy za inspirativní.

Naprosto souhlasím se vším, co jsi řekl 🙂

Myslím, že „bohatý táta“ je souborem všech autorů finančních knih, které Robert četl, a dokonce částečně i sám sebe. V některých ohledech si myslím, že říká, že jeho cesta byla lepší než jeho tátové (chudák táta), a tak si říkám, že v malém smyslu píše, že měl pravdu a jeho otec se mýlil? lol

Ten chlap je lhář o povaze knihy (tj. je to čistá fikce). Na několika místech radí čtenářům páchat trestné činy (podvodné smlouvy, obchodování zasvěcených osob atd.). Je úplným účetním neúspěchem, nerozumí ani základní terminologii. Jeho základní rada (kupujte nemovitost, protože je to „aktivum“) byla v době vydání knihy tou nejhorší možnou radou. Nyní prodává podvody při obchodování s akciemi.

Kiyosaki je poražený. Kniha je otřesná. Nikdy neuvidím, co dobrého na něm mohl někdo vidět.

Myslím, že hlavní kritika Roberta je, jak navrhujete, že velká část příběhu byla smyšlená a že nikdy nebyl ani v armádě (nebo pokud byl, ne v roli, kterou naznačuje, že byl).

Střílejte však zprávu, nikoli posla. Myslím, že zpráva je stále velmi inspirativní a má na mě velký dopad.

S tvým hodnocením musím souhlasit. Hlavní věc, kterou jsem z knihy dostal, je dívat se na majetek jako na vkládání peněz do kapsy a na závazky jako na odebírání peněz. To vede přímo k pojmům peněžního toku, pasivního příjmu a finanční svobody.