Bohatý otec, recenzia chudobného otca

Napriek tomu, že bestseller Roberta Kiyosakiho sa odporúča prečítať pre začínajúcich podnikateľov, táto kniha má niekoľko nedostatkov. Túto knihu by ste si mali prečítať, aby ste začali premýšľať inak ako priemerný zamestnanec, ak nie, aby ste nemali motiváciu. Rady Kiyosakiho však berte s rezervou.

Ten chlap je buď idiot alebo podvodník. Myslel som si, že som podvodník, ale v poslednom čase som viac na plote. Poskytuje skutočne bizarné rady, ktoré pravdepodobne vykoľajia finančnú budúcnosť. Osobný finančný blog som zasvätil pokusu rozptýliť jeho shinaniganry (richdadrichdad.com). To, ako sa stal relevantným vo svete osobných financií, ma už presahuje.

Mám malé úspory. Nemám žiadne znalosti ani záujem skutočne sa vlievať do nehnuteľností. Otázkou je, veľmi prakticky, ako začať investovať do niečoho, čo bude konzistentne prinášať viac ako sporiaci účet?

Larry, som nový v bohatom otcovi, chudobnom otcovi. Aké ďalšie knihy odporúčate? Pracujem v zamestnaní 9 až 5 a som pripravený vymaniť sa z krysej rasy.

Zaujímalo by ma, že ak váš primárny domov nie je aktívom a keď máte peniaze navyše, mali by ste najskôr splatiť hypotéku alebo použiť peniaze na vytvorenie väčšieho peňažného toku, ak je úroková sadzba hypotéky 4,25%. Nie je zníženie zodpovednosti = zvýšenie majetku?

Absolútne súhlasím so seminárnou časťou. Práve som sa vrátil 27./8., Keď som sa zúčastnil seminára za 205 dolárov, ktorý sa konal v austrálskom Melbourne. Rečníci vrátane Roberta nás mali poučiť o rôznych témach od kryptomeny po online predaj. Aj 16 -ročný človek dnes vie viac, ako čo uviedol, pretože to bolo všetko o ďalších programoch, ktoré boli vrátane Roberta, ktorý chcel predať..tak som prišiel domov s menším, ako by som dostal zadarmo seminár. Plesse sa držte ďalej od Roberta a jeho gangu podvodníkov.

Beriem výnimku z vašej myšlienky, že ostatné jeho knihy sú len rehash. Ostatné knihy z jeho série, ktoré napísali jeho odborníci, sú špičkové. ABC a pokročilý sprievodca investovaním do nehnuteľností a správou majetku sú skutočne kľúčové pre to, aby ste vedeli, ako na to investovať a ako spravovať svoj majetok alebo zabezpečiť, aby váš majetok spravoval váš správca nehnuteľnosti poriadne.

Bohatý otec bol skutočný človek, niekedy si vyhľadajte „Richard Kimi“. Jeho syn Alan sa nedávno prihlásil a overil to. Dúfam, že nezmyselná diskusia sa tak zastaví, aby sme sa mohli zamerať na skutočné posolstvo

Prečo by ste trávili väčšinu času písaním kníh, seminármi, produkciou týždenných multimediálnych relácií, ak zarábate milióny na kolieskach a obchodujete s investíciami?

Títo podvodníci trávia väčšinu času tým, čo im zarába najviac peňazí, a tým je predaj kníh, seminárov a multimediálnych šou, ktoré predávajú svoj hadí olej do prostonárodností.

Cash Flow Quadrant mi dal aha moment. Nie, neviedlo ma to za nos ani za ruku, ale určite to zmenilo môj pohľad na zarábanie peňazí. Poznám ľudí zo všetkých tried, chudobných, stredných i bohatých. Všimol som si, že peniaze chudobných a nižších stredných tried sa veľmi líšia od ľudí z vyššej a bohatej triedy. RK samozrejme patrí k bohatým. Stojí to za prečítanie.

dobre pre všetkých na tejto stránke som asi jediný, kto absolvoval svoje semináre a ja som bol úspešný. Nepracujem pre neho a nedostávam za to peniaze. Doslova som mal na účte 50 dolárov, prišiel som na peniaze na jeho seminár o realitách a za 6 mesiacov som kúpil 8 nehnuteľností s celkovým peňažným tokom takmer 20 000 mesačne. Jeho program funguje, rovnako ako čokoľvek iné v živote nie je pre každého a nie každému sa to podarí. Teraz som zapísaný do jeho akciového seminára a dúfam, že v tom budem rovnako úspešný.

Nikdy som nevidel žiadny dôkaz, že Kiyosaki získal cent pomocou vlastného učenia. Rozumiem tomu tak, že zarobil, keď niektoré skupiny Amway (uzavretý trh) začali propagovať jeho knihu svojim nasledovníkom s vymytým mozgom. Verím, že jeho semináre Rich Dad sú podvod. Semináre sú v zásade náborové ihriská pre nákladnejšie semináre.

Jeho rada znie nebezpečne a niekedy až nezákonne. Verím, že klamal o svojom „bohatom otcovi“, aby jeho kniha zostala ako literatúra faktu.

Na každom informačnom seminári bohatého otca majú tí, ktorí poskytujú svedectvá o úspechu, nálepku „jedinečného“ zážitku. Len málokto zarába podľa jeho rady. Stavil by som sa, že dodržiavaním rád v knihe sa stratí viac peňazí, ako sa získa. Popularita medzi ľuďmi spoločnosti Amway to podľa mňa ešte viac potvrdzuje.

Bol som kedysi veľkým fanúšikom bohatého otca, ale potom sa začali objavovať skutočnosti... že jeho spoločnosť skrachovala, že celý príbeh je popísaný v jeho knihe. bolo vymyslené, že jeho kurzy „zbohatnutia“ sú založené na predávaní stále drahších seminárov, ale nenaučia nič užitočné... zoznam pokračuje a na.

Kniha Bohatý otec rozhodne stojí za vyskúšanie, ale pre vážnych čitateľov odporúčam nasledujúce knihy:

Čítal som bohatého otca, chudobného otca a niekoľko ďalších kníh zo série a nemám tri E... vzdelanie, skúsenosti a prebytočnú hotovosť. Povedal by som, že mám bohaté vzdelanie v sérii bohatých otcov a cítil som sa tým inšpirovaný. Bol som sklamaný, keď som zistil, že bohatý otec jednoducho nikdy neexistoval, ale možno je potrebný bohatý otec na inšpiráciu. Hádam, že nemám skúsenosti ani nadbytočnú hotovosť, ktorá by sa dala jednoducho kúpiť alebo ešte lepšie vytvoriť aktívum, ktoré vytvára peňažný tok, a reinvestovať tieto peniaze do iných Zdá sa mi logické, že by to robilo pravdepodobne zbohatnutím... .. úprimne povedané, táto myšlienka určite prekonáva „myšlienku pracovať pre peniaze“, oveľa radšej mám „prácu pre peniaze“ ja “. Napriek tomu, že viem, že bohatý otec je falošný, stále chcem, aby mi peniaze pracovali na niečom, čo mi nikdy predtým neprišlo na myseľ. Vzhľadom na to si myslím, že kniha má hodnotu. Tiež keď som prvýkrát počul myšlienku vytvorenia majetku, myslel som si, že je to do značnej miery nemožná úloha, že som nedokázal vymyslieť jediný nápad, ktorý by sa dal zmeniť na prínos. Pokračoval som v mentálnom cvičení, aby som myšlienku premenil na výhodu a teraz mám niekoľko myšlienok, ktoré si myslím, že majú potenciál. (Nie som si však istý, ako poskytnúť základ pre nápady) Tiež sa denne vyzývam, aby som prichádzal s novými nápadmi, ktoré by sa mohli zmeniť na prínos. Bez čítania bohatého otca by mi myšlienka vytvárania myšlienok nikdy nevstúpila do mysle, takže kniha z bohatého otca by ma nakoniec mohla zbohatnúť.

Minulý týždeň som sledoval dokument o Netflixe s názvom Zeitgeist Addendum. Aký chaos v globálnom menovom systéme je. Je to len veľká Ponziho schéma. Mám pocit, že tento typ systému nebude existovať mnoho ďalších generácií. Prospieva to niekoľkým a ponecháva väčšinu ľudí na svete v štichu. Aká nočná mora.

"Cieľom knihy je prinútiť nás všetkých premýšľať inak, spochybniť spôsob, akým žijeme, atď."

Ha, ha, ha, vlastne nie, cieľom knihy je zarobiť mu peniaze, bodka. Rovnako ako pre všetky tieto svojpomocné typy podvodných umelcov, ak skutočne zarobil bohatstvo pomocou vlastných rád (čo sa zdá byť pochybné) prečo by bol ochotný alebo najmenej zainteresovaný pomáhať vám, mne alebo komukoľvek, o kom nevie, to isté?

Čo som si v skratke prečítal o celom tomto podvode, je, že nejde o nič iné ako o podvod pri predaji. Najprv si kúpite knihu, ktorá mu zarobila zhruba 9 miliónov dolárov, potom vás pozývame na účasť na jeho seminároch „zadarmo“. Na bezplatných seminároch vás pozývame na dlhšie semináre, ktorých cena sa pohybuje od 199 do 500 dolárov. Ak uhryznete to jablko, na vstupnej úrovni platené semináre vás povzbudzuje navštevovať ešte dlhšie semináre, ktoré stoja tisíce dolárov. Údajne od vás dokonca požadujú zaplatenie 32 000 dolárov za osobného mentora, ktorý vás naučí laná.

Ako ide to staré príslovie? Každú minútu sa narodí blázon.

V niektorých veciach má pravdu, ale sú to skôr veci zdravého rozumu, ktoré každý, komu vadí premýšľať alebo sa na to pozerať, môže sám ľahko vidieť alebo si to uvedomiť. Náš vzdelávací systém sa zmenil na systém generujúci zisk (podobne ako náš systém zdravotnej starostlivosti) a nerobí veľa, ale učí ľudí, ako byť včelím robotníkom a otrokom. A ak je najmenšia obava o našu krajinu a vzdelanostnú úroveň našich občanov prečo je náš pokročilý vzdelávací systém cenený stále väčším počtom ľudí schopnosť? Nemalo by byť najvyššou prioritou našej krajiny, aby naši občania boli čo najviac vzdelaní? Ani! Kapitalizmus a chamtivosť nefunguje tak dobre, ak sú všetci rovnako vzdelaní a poznajú laná. Nechajte masy čo najhloupejšie, aby ich bolo možné využiť, toľko o vlastenectve.

Akciové trhy? Každý, kto má fungujúci mozog, by mal vidieť, aký je to pokrivený, skorumpovaný podvod. A vždy od nádherných osemdesiatych rokov, keď bola pustená zviera z Wall Street, bola naša verejnosť vydaná na milosť a nemilosť. Vďaka odstráneniu chránených dôchodkových účtov z minulých dní je teraz väčšina ľudí v dôchodkových fondoch zabalená v žalostných 401 000 účtoch na pokrivenom akciovom trhu. Ak sa im podarí sprivatizovať sociálne zabezpečenie, budú mať doslova všetky guličky. Každý deň sa opakuje príbeh za touto osobou alebo osobou, z ktorej je obvinená
tento zločin alebo ten zločin, obchodovanie s využitím dôverných informácií, klamstvo, podvádzanie a krádež, a to je len niekoľko príbehov, ktoré sa dostali do tlače. Zrátané a podčiarknuté, rovnako ako títo svojpomocní guruovia, ak je človek zamilovaný do peňazí, žije a dýcha, aby zarobil peniaze, a keď z toho dostali toľko, koľko mohli, viac ako pravdepodobne by sa o teba mohli menej zaujímať, okrem toho, že by dostali toľko peňazí, koľko môžu.

Cieľom knihy je prinútiť nás všetkých premýšľať inak, spochybniť spôsob, akým žijeme atď.

Viem, že tento komentár je trochu neskoro, ale čo si myslíte o tom, že „zaplatíte najskôr sebe“... Verím, že pasáž knihy načrtáva odmeňovanie najskôr seba, čo vytvára cyklus vytvárania väčšieho tlaku na vás, aby ste prišli s novými spôsobmi, ako zaplatiť za všetko svoje doodads.

Moja reakcia na Robertovu knihu nebola osvietenie ani kritika - cítil som však skôr potvrdenie, že nie som blázon, pretože premýšľam inak ako ostatní. Keď je človek obklopený ľuďmi, ktorí sa slepo hlásia k potkanej rase, môže sa cítiť ako outsider. Jeho kniha bola pre mňa upokojujúca a povzbudzujúca. Môj jediný problém je, že neviem, ako sa dostať z bodu A do bodu B.

Súhlasíte na 100%, že kniha je PERFEKTNÁ na prvé prečítanie človeka počas jeho cesty k finančnej slobode, nezávislosti a vzdelaniu, ale je FAR od konca. Roky som sa zaoberal niektorými učeniami Roberta Kiyosakiho a bolo pre mňa ťažké vysvetliť ľuďom, ako je to skvelá kniha, ale aj strašná zároveň. Najlepšie z knihy bolo pre mňa vytvorenie pozitívneho peňažného toku vlastnými financiami s cieľom investovať do iných príležitostí.

Úplne súhlasíte s tým, že kniha má niekoľko dobrých bodov. Asi polovica knihy sa mi zdala dosť zbytočná, pretože som nemal v úmysle ísť do nehnuteľností (a on sa na to silne zameriava, nielen na jednu kapitolu, ale (v celej knihe)) a taktiež ma vypínajú príbehy, ktoré sú údajne pravdivé, ale nie ste si istí, či sú (tj. ako už bolo spomenuté, celý „bohatý otec“ scenár). Mojou filozofiou pri čítaní kníh je však zobrať si čo najviac, čítať s rezervou, ako sa navrhuje, a ostatné nechať ísť. Hlavnou príležitosťou pre mňa bola skutočnosť, že na to nepotrebujete vysokoškolské vzdelanie Ak chcete uspieť, musíte o peniazoch myslieť inak a vlastná firma je vynikajúca vec, čo treba urobiť. Všetko dobré!

Súhlasím s bodmi v tomto článku a s mnohými komentármi, ktoré ostatní uviedli. Vychovávali ma milujúci rodičia, ktorí bohužiaľ nasledovali „zlé“ myslenie - t. J. Ísť do školy, aby ste získali titul, potom choďte pracovať pre niekoho iného, ​​potom sa zadĺžiť na dom, auto atď., potom pracovať, kým nie ste príliš starí na to, aby vás to bavilo dôchodok. Bohatý otec, chudobný otec mi poskytol iný pohľad na osobné financie, pričom na ilustráciu svojich myšlienok použil príbeh. Nezáleží na tom, či tieto príbehy boli fikciou alebo literatúrou faktu, mojou hlavnou starosťou je základné posolstvo, cez ktoré sa autor snaží dostať.

Táto kniha sa nachádza na mojom zozname osobných financií, hneď vedľa najbohatšieho muža v Babylone. Ďakujem, že ste to zverejnili, pretože ma to prinútilo znova sa pozrieť na myšlienky, ktoré Robert uviedol ako bohatý spôsob myslenia!

Úplný súhlas s hodnotením knihy autormi článku. Rovnako ako pre všetko v živote, musíte sa pozrieť na predložené informácie a použiť to, čo pre nich funguje. Kniha nie je príručkou skutočných krokov, ako zarobiť peniaze, ale otvára oči a je dobrým začiatkom „myslenia na vlastné podnikanie“. Kniha má niekoľko pritiahnutých príbehov, o ktorých si myslím, že si Robert myslel, že dodajú jeho teóriám na dôveryhodnosti. Škoda, že nepovedal len to, že je to príbeh môjho bohatého otca, chudobného otca... Niekedy si však myslím, že ľudia berú to, čo je napísané v tieto typy kníh sú čistým evanjeliom a zabúdate, že niektoré z týchto myšlienok sú iba teóriami a spôsobom, ako človek niečo urobiť. Myslím si, že ako hovorí spisovateľ, vezmite si niečo z toho, čo Robert K píše, so štipkou soli a vezmite si len informácie, ktoré s tým súvisia, a môže vám to pomôcť posunúť sa vpred v myslení na vlastné podnikanie ...

O sérii kníh o bohatom otcovi a Kiyosakiho bolo napísaných veľa negatív - veľa z nich je pravdepodobne pravda. Napriek tomu knihy stále považujem za inšpiratívne.

Úplne súhlasím so všetkým, čo si povedal 🙂

Myslím si, že „Bohatý otec“ je súborom všetkých autorov finančných kníh, ktoré Robert prečítal, a dokonca čiastočne aj seba. V niektorých ohľadoch si myslím, že hovorí, že jeho cesta bola lepšia ako jeho otcovia (chudobný otec), a tak sa čudujem, že v malom zmysle píše, že mal pravdu a jeho otec sa mýlil? lol

Ten chlap je klamár o povahe knihy (tj. je to čistá fikcia). Na viacerých miestach odporúča čitateľom páchať trestné činy (podvodné zmluvy, obchodovanie s využitím dôverných informácií atď.). Je úplným účtovným zlyhaním, nerozumie ani základnej terminológii. Jeho základné rady (kupujte nehnuteľnosť, pretože je to „aktívum“) boli najhoršími možnými radami, ktoré bolo možné poskytnúť v čase vydania knihy. Teraz predáva podvody s obchodovaním s akciami.

Kiyosaki je porazený. Kniha je hrozná. Nikdy neuvidím, aké dobré v ňom môže niekto vidieť.

Myslím si, že Robertovou hlavnou kritikou je, ako naznačujete, že veľa príbehu bolo vymyslených a že nikdy nebol ani v armáde (alebo ak bol, nie v úlohe, o ktorej tvrdí, že bol).

Vystreľte však správu, nie posla. Myslím si, že táto správa je stále veľmi inšpiratívna a mala na mňa veľký vplyv.

Musím súhlasiť s vašim hodnotením. Hlavná vec, ktorú som z knihy dostal, je pohľad na aktíva ako na vkladanie peňazí do vrecka a na záväzky ako na odoberanie peňazí. To vedie priamo k pojmom peňažný tok, pasívny príjem a finančnú slobodu.