Rich Tad, Poor Dad Review

În timp ce bestseller-ul lui Robert Kiyosaki este recomandat să citească pentru antreprenorii începători, această carte are unele defecte. Ar trebui să citiți această carte doar pentru a începe să gândiți diferit față de angajatul mediu, dacă nu pentru a vă motiva. Cu toate acestea, luați sfatul lui Kiyosaki cu un bob de sare.

Tipul ăsta este fie un idiot, fie un escroc. Obișnuiam să mă gândesc la escroc, dar în ultima vreme sunt mai mult pe gard. El oferă sfaturi cu adevărat bizare, care ar putea deraia viitorul financiar. Am dedicat un blog de finanțe personale încercării de a-i risipi shinaniganeria (richdadrichdad.com). Cum a devenit vreodată relevant în lumea finanțelor personale este dincolo de mine.

Am un pic de economii. Nu am niciun fel de cunoștințe sau interes să mă revars cu adevărat în imobiliare. Întrebarea pe care o am este, foarte practic, cum încep să investesc în ceva care va produce mai mult decât un cont de economii în mod consecvent?

Larry, sunt nou pentru Rich Dad Poor Tad. Care sunt alte cărți pe care le recomandați? Lucrez într-un loc de muncă de la 9 la 5 și sunt gata să mă eliberez de cursa șobolanilor.

Mă întreb, dacă locuința dvs. principală nu este un activ, atunci când aveți bani în plus, ar trebui să vă achitați mai întâi ipoteca sau să folosiți banii pentru a genera mai mulți fluxuri de numerar, dacă rata dobânzii ipotecare este de 4,25%. Nu vă reduceți răspunderea = creșteți activul?

Sunt absolut de acord cu partea seminarului. Tocmai m-am întors pe 27/8 după ce am participat la un seminar de 205 dolari desfășurat la Melbourne, Australia. Vorbitorii, inclusiv Robert, aveau menirea de a ne educa pe o varietate de subiecte, de la cripto la vânzarea online. Chiar și un vârstă de 16 ani știe astăzi mai mult decât ceea ce i-au transmis, pentru că era vorba despre alte programe care au fost inclusiv Robert a vrut să vândă.. așa că am venit acasă cu mai puțin decât aș primi de la un gratuit seminar. Plesse se ține departe de Robert și de banda lui de escroci.

Eu fac excepție de la gândul tău că restul cărților sale sunt doar o reșapare. Celelalte cărți din seria sa care sunt scrise de experții săi sunt de top. ABC-urile și ghidul avansat pentru investiții imobiliare și administrarea proprietăților sunt cu adevărat cheia pentru a ști cum să investiți și cum să vă gestionați proprietatea sau să vă asigurați că administratorul proprietății vă gestionează proprietatea corect.

Tată bogat era o persoană reală, pe Google „Richard Kimi” cândva. Fiul său, Alan, a venit recent și a verificat acest lucru. Sper că asta pune dezbaterea inutilă pentru a ne putea concentra asupra mesajului real

De ce ți-ai petrece cea mai mare parte a timpului scriind cărți, susținând seminarii, producând emisiuni multimedia săptămânale dacă ai face milioane de roți și ai face investiții?

Acești escroci își petrec cea mai mare parte a timpului făcând ceea ce le face cei mai mulți bani, și anume vânzarea cărților, seminariilor și spectacolelor multimedia care se ocupă cu uleiul de șarpe la simplonii.

Cadrantul fluxului de numerar mi-a oferit momentul meu. Nu, nu m-a dus de nas și nici nu m-a ținut de mână, dar a schimbat cu siguranță modul în care văd cum fac bani. Cunosc oameni din toate clasele, săraci, din clasa de mijloc și bogați. Ceea ce am observat este că clasa medie săracă și inferioară consideră banii foarte diferiți decât oamenii din clasa superioară și bogată. RK se potrivește, desigur, cu cei bogați. Merită citit.

bine pentru toată lumea de pe această pagină, probabil că sunt singurul care și-a luat seminariile și am avut succes. Nu lucrez pentru el și nu sunt plătit pentru asta. Am avut literalmente 50 de dolari în cont, am venit cu banii pentru a-i lua seminarul imobiliar și în 6 luni am cumpărat 8 proprietăți cu un flux total de numerar de aproape 20.000 pe lună. Programul său funcționează, la fel ca orice altceva din viață, nu este pentru toată lumea și nu toată lumea reușește. Acum sunt înscris la seminarul său de acțiuni și sper să am același succes în acest sens.

Nu am văzut niciodată dovezi că Kiyosaki a făcut un cent folosind propria sa învățătură. Am înțeles că și-a câștigat banii atunci când unele grupuri Amway (piață închisă) au început să-și promoveze cartea către adepții lor spălați pe creier. Cred că seminariile lui Rich Dad sunt o înșelătorie. Seminarele sunt, în principiu, locuri de recrutare pentru seminarii mai costisitoare.

Sfatul său pare periculos și uneori ilegal. Cred că a mințit despre „tatăl său bogat” pentru a-și păstra cartea ca o lucrare de non-ficțiune.

În orice reclamă publicitară de seminar bogat, cei care dau mărturii de succes au eticheta de experiență „unică”. Aproape nimeni nu câștigă bani în urma sfatului său. Aș paria că se pierd mai mulți bani decât câștigați urmând sfaturile din carte. Popularitatea în rândul oamenilor Amway doar confirmă acest lucru și mai mult în opinia mea.

Ei bine, am fost odată un mare fan al tatălui bogat, dar apoi au început să apară fapte... că firma lui a dat faliment, că toată povestea descrisă în cartea sa a fost fictiv, că cursurile sale de „îmbogățire” se bazează pe vânzarea de seminarii din ce în ce mai scumpe, dar nu va preda nimic util... lista continuă și pe.

Cartea tatăl bogat merită cu siguranță o lovitură, dar pentru cititorii serioși, recomand următoarele cărți:

Am citit tată bogat tată sărac și alte câteva cărți din serie și nu am cele trei E... educație, experiență și bani în exces. Aș spune că am o mulțime de educație în seria tatălui bogat și m-am simțit inspirat de ea. Am fost dezamăgit să aflu că tatăl bogat pur și simplu nu a existat niciodată, dar poate că tatăl bogat este necesar pentru a inspira. Aș presupune că nu am experiență sau exces de numerar care pur și simplu cumpără sau mai bine creează un activ care produce flux de numerar și reinvestesc acei bani în altele activele mi se pare logic că a face asta te-ar face probabil să fii bogat... .. sincer această idee depășește cu siguranță „ideea de a lucra pentru bani”, mai degrabă am „munca de bani pentru pe mine". Chiar și am crezut că știu că tatăl bogat este fals, tot vreau să fac bani să funcționeze pentru mine ceva care nu mi-a intrat niciodată în minte înainte de seria tatălui bogat. Având în vedere acest lucru, cred că cartea are valoare. De asemenea, când am auzit pentru prima dată ideea de a crea un activ, am crezut că este o sarcină aproape imposibilă, pe care nu mi-o pot gândi la o singură idee care ar putea fi transformată într-un activ. Am continuat să practic mental transformând o idee într-un atu și acum am mai multe idei care cred că au potențial. (Cu toate acestea, nu sunt sigur cum să ofer o bază pentru idei) De asemenea, continuu să mă provoc zilnic să vin cu idei noi care s-ar putea transforma în active. Fără să citesc tatăl bogat, gândul de a crea ideile nu mi-ar fi intrat niciodată în minte, așa că cartea tatălui bogat ar putea să mă îmbogățească până la urmă.

Am urmărit săptămâna trecută un documentar pe Netflix numit Zeitgeist Addendum. Ce mizerie este sistemul monetar global. Este doar o schemă mare Ponzi. Am sentimentul că acest tip de sistem nu va mai exista pentru multe generații. Beneficiază pe puțini și lasă majoritatea oamenilor lumii în pericol. Ce cosmar.

„Scopul cărții este de a ne determina pe toți să gândim diferit, să punem la îndoială felul în care trăim etc.”

Ha, ha, ha, nu chiar, scopul cărții este de a-i face bani, punct. La fel ca în cazul tuturor acestor tipuri de auto-ajutor de înșelător, dacă a făcut cu adevărat avere folosindu-și propriul sfat (care pare să fie îndoielnic) de ce ar fi dispus sau cel mai puțin interesat să te ajute pe tine, pe mine sau pe oricine care nu știe să facă la fel?

Ceea ce am citit pe scurt despre toată această înșelătorie este că nu este altceva decât o înșelătorie la vânzare. Mai întâi cumpărați cartea, care i-a adus aproximativ 9 milioane de dolari, apoi sunteți încurajați să participați la seminariile sale „gratuite”. La seminariile gratuite, sunteți încurajați să participați la seminarii mai lungi, care costă între 199 $ și 500 $. Dacă muști acel măr, la seminarii plătite la nivel de intrare, ești încurajat să participi la seminarii chiar mai lungi, care costă mii de dolari. Se presupune că ți-ar cere chiar să plătești 32.000 de dolari pentru un mentor personal care să te învețe corzile.

Cum merge acea zicală veche? Există un fraier născut în fiecare minut.

Are dreptate în legătură cu unele lucruri, dar sunt lucruri de bun simț, la care oricine se deranjează să se gândească sau să le privească, le poate vedea sau realiza cu ușurință. Sistemul nostru educațional a fost transformat într-un sistem generator de profituri (precum sistemul nostru de asistență medicală) și nu face mare lucru, ci îi învață pe oameni cum să fie albine lucrătoare, sclavi. Și dacă există cea mai mică îngrijorare cu privire la țara noastră și la nivelul educațional al cetățenilor noștri devenind din ce în ce mai scăzut, de ce sistemul nostru educațional avansat este la prețuri din ce în ce mai multe persoane abilitate? O prioritate majoră a țării noastre nu ar trebui să fie ca cetățenii noștri să fie cât mai educați posibil? Nici măcar! Capitalismul și lăcomia nu funcționează atât de bine atunci când toată lumea este la fel de educată și cunoaște corzile. Păstrați masele cât mai mute posibil pentru a putea fi profitate, atât pentru patriotism.

Bursele? Oricine are un creier funcțional ar trebui să poată vedea ce înșelătorie este corupt, corupt. Și încă din anii optzeci minunați, când s-a dezlănțuit fiara de pe Wall Street, publicul nostru a fost la mila lor. Datorită eliminării conturilor de pensionare protejate din zilele trecute, acum majoritatea fondurilor de pensionare ale populației sunt învelite în conturi jalnice de 401K pe piața bursieră strâmbă. Dacă vor reuși să privatizeze securitatea socială, vor avea literalmente toate baloanele. În fiecare zi există poveste după poveste despre această persoană sau acea persoană care este acuzată
această infracțiune sau acea infracțiune, tranzacții privilegiate, minciuni, furturi de înșelăciune, și acestea sunt doar puținele povești care fac presa. Linia de fund, la fel ca acești guru de auto-ajutorare, dacă o persoană este îndrăgostită de bani, trăiește și respiră câștigând bani și obținând cât mai mult din ele, mai mult decât probabil s-ar putea preocupa mai puțin de tine, în afară de a obține cât mai mulți bani din tine ei pot.

Scopul cărții este de a ne determina pe toți să gândim diferit, să punem la îndoială felul în care trăim etc.

Știu că acest comentariu întârzie puțin, dar, ce părere aveți despre „să vă plătiți mai întâi”... Cred că un pasaj din schițele cărții recompensându-vă mai întâi, ceea ce creează un ciclu de a vă pune mai multă presiune pentru a veni cu noi modalități de a plăti pentru toți doodads.

Reacția mea la cartea lui Robert nu a fost de iluminare sau critică - dar am simțit mai mult o confirmare că nu sunt nebun pentru că gândesc diferit de ceilalți. Când cineva este înconjurat de oameni care abonează orbește la cursa șobolanilor, se poate face să te simți ca un străin. Am găsit cartea lui liniștitoare și încurajatoare. Singura mea problemă acum este că nu știu cum să ajung din punctul A în punctul B.

Sunt de acord 100% că cartea este PERFECTĂ pentru prima lectură a unei persoane în timpul călătoriei sale către libertatea financiară, independența și educația, dar este departe de a fi totul. M-am confruntat cu unele dintre învățăturile lui Robert Kiyosaki de ani de zile și mi-a fost greu să explic oamenilor cum este o carte grozavă, dar oribilă în același timp. Cea mai bună opțiune pentru mine a fost crearea unui flux de numerar pozitiv cu propriile finanțe, pentru a investi în alte oportunități.

Sunt de acord că cartea are câteva puncte bune. Pentru mine, aproximativ jumătate din carte s-a simțit destul de inutilă, deoarece nu intenționam să intru în proprietăți imobiliare (și se concentrează foarte mult pe asta, nu doar pe capitolul unic, ci de-a lungul întregii cărți) și, de asemenea, sunt dezactivat de povești despre care se pretinde că sunt adevărate, dar nu sunteți sigur dacă sunt (adică, așa cum am menționat întregul „tată bogat” scenariu). Cu toate acestea, filozofia mea în citirea cărților este să scot cât de mult pot, să o citesc cu un bob de sare, așa cum este sugerat, și să las să plece restul. Cele mai importante oferte pentru mine au fost faptul că nu aveți nevoie de o educație universitară pentru a fi succes, trebuie să vă gândiți diferit la bani, iar deținerea propriei afaceri este un lucru excelent lucru de facut. Toate bune!

Sunt de acord cu punctele din acest articol și multe dintre comentariile postate de alții. Am fost crescut de părinți iubitori care, din păcate, urmează gândirea „săracă” - adică merg la școală pentru a obține o diplomă, apoi mergi la lucrați pentru altcineva, urmat de datoriile pentru o casă, o mașină etc., apoi lucrați până când sunteți prea bătrân pentru a vă bucura pensionare. Bogat tată, săracul tată mi-a oferit o perspectivă diferită asupra finanțelor personale folosind o poveste pentru a ilustra punctele sale. Faptul că aceste povești au fost ficțiune sau non-ficțiune nu contează pentru mine, principala mea preocupare este mesajul de bază pe care autorul încearcă să îl transmită.

Această carte figurează acolo pe lista mea de finanțe personale, chiar lângă Cel mai bogat om din Babilon. Vă mulțumesc că ați postat acest lucru, deoarece m-a determinat să revizuiesc ideile pe care Robert le-a propus ca mod bogat de gândire!

Sunt total de acord cu evaluarea cărților de către autorii articolelor. Ca și în orice din viață, trebuie să ne uităm la informațiile prezentate și să aplicăm ceea ce funcționează pentru ei. Cartea nu este un manual cu pași actuali despre cum să câștigi bani, este totuși un deschizător de ochi și un bun început pentru „a te preocupa de propria afacere”. Cartea are niște povești extrem de atrăgătoare, despre care presupun că Robert credea că va adăuga credință teoriilor sale. Păcat că nu a spus doar că aceasta este povestea tatălui meu bogat, săracul tată... Cu toate acestea, uneori cred că oamenii iau ceea ce este scris în aceste tipuri de cărți ca evanghelie pură și uitați că unele dintre aceste idei sunt doar teorii și un mod unic de a face ceva. Cred că, așa cum spune scriitorul, luați o parte din ceea ce scrie Robert K cu un praf de sare și luați doar informațiile referitoare la acestea și vă poate ajuta să mergeți mai departe, având în vedere propria afacere ...

Există o mulțime de negative care au fost scrise despre seria bogată de cărți a tatălui și Kiyosaki - multe dintre acestea fiind probabil adevărate. Acestea fiind spuse, totuși, cărțile mi se par încă inspiratoare.

Sunt total de acord cu tot ce ai spus 🙂

Cred că „Tată bogat” este un compozit al tuturor autorilor de cărți financiare pe care Robert le-a citit și chiar parțial el însuși. În anumite privințe, cred că el spune că drumul său a fost mai bun decât tatălui său (tăticul sărac), așa că mă întreb dacă într-un sens mic scrie că a avut dreptate și tatăl său a greșit? laugh out Loud

Tipul este un mincinos cu privire la natura cărții (adică. este pură ficțiune). În mai multe locuri, el îi sfătuiește pe cititori să comită fapte criminale (contracte frauduloase, tranzacții privilegiate etc.). Este un eșec contabil complet, neînțelegând nici măcar terminologia de bază. Sfatul său de bază (cumpărați proprietăți imobiliare deoarece este un „activ”) a fost cel mai prost sfat posibil de dat în momentul apariției cărții. Acum vinde escrocherii de tranzacționare pe acțiuni.

Kiyosaki e un ratat. Cartea este oribilă. Nu voi vedea niciodată ce bun ar putea vedea cineva în el.

Cred că principalele critici ale lui Robert sunt așa cum sugerezi tu, că o mare parte din poveste a fost fictivă și că nici măcar nu a fost niciodată în armată (sau dacă a fost, nu în rolul pe care el îl sugerează).

Totuși, trageți mesajul, nu mesagerul. Cred că mesajul este încă destul de inspirațional și a avut un impact mare asupra mea.

Trebuie să fiu de acord cu evaluarea dvs. Principalul lucru pe care l-am scos din carte este să privesc activele ca și cum îmi bag banii în buzunar și pasivele ca și cum îmi iau banii. Aceasta duce direct la conceptele de flux de numerar, venit pasiv și libertate financiară.