חסוך כסף על ידי לא לאכול בחוץ

instagram viewer

זהו פוסט אורח נוסף מאת לס אודל כשהוא משתף את המסע שלו לא לאכול בחוץ שלם חוֹדֶשׁ. אישית, הייתי נכשל אחרי כמה ימים, אז אני נותן לו אביזרים למאמץ. תהנה מהקריאה ואני מקווה שזה יהיה שלך הדרך הטובה ביותר לחסוך כסף! אני הולך לקחת המבורגר…. 🙂

תסתכל על העובדות של אכילה בחוץ

לפני זמן מה, אשתי העלתה רעיון מאתגר מאוד. זה נבע מכמה עובדות בחיינו.

עוּבדָה: שנינו קיבלנו החלטה מודעת להתייחס טוב יותר לגוף שלנו עם ארוחות מזינות יותר, פחות חטיפי זבל ויותר פעילות גופנית.

עוּבדָה: אנו מנסים לפרוע חובות ומתקצבים בחריצות ונשארים בתקציב.

עוּבדָה: להסתכל לאחור למקום שבו הוצאנו כסף היה כמו נסיעה בשורה במסעדות: מקדונלד'ס, אפלבי'ס, מו'ס, מקדונלדס שוב, וונדי'ס, מקדונלד'ס, ובכן הבנתם את הרעיון.

עוּבדָה: בסך הכל, כנראה שאכלנו ארוחת בוקר אחת אחת במסעדה, אכלנו ארוחת צהריים מהירה כמה פעמים בשבוע ואכלנו ארוחת ערב פעמיים-שלוש נוספות. זה היה מטורף.

ההחלטה

אז נשבענו שלא נאכל בחוץ במשך חודש שלם. חודש שלם, 31 יום. ההחלטה לא פירסמה מסעדות, אין מסעות לילה מאוחרים לקולה גדולה, לא חטיפת גלידה באמצע אחר הצהריים, אפילו לא רכישה אחת ממכונה אוטומטית.

זה היה שינוי אורח חיים מלא.

במהירות התגלו כמה דברים. ראשית, היינו צריכים באמת לאכול את המצרכים שקנינו. שנית היינו צריכים לתכנן את הארוחות. המשמעות הייתה אפילו הפשרת פריטים מהמקפיא במקום לומר, "הכל קפוא, בוא נצא החוצה". שלישית, ו אולי הכי חשוב, גילינו רמה של משמעת אישית שנבעה מקבלת החלטה ודבקות אליו.

באופן מפתיע, מעולם לא נכנענו, למרות דחפים מדי פעם והפיתויים להזמין פיצה או להחליף מטבעות בסניקרס. הצלחנו, והתוצאות היו מדהימות.

התוצאות

באמצע החודש הבנו שההחלטות שלנו גורמות לנו להרוויח, אבל זה דבר טוב. קיבלנו הערכה לארוחות ביתיות ואפילו יותר טוב, קיבלנו מקום בתקציב שלנו. גילינו ש -40 הדולרים שהיינו מוציאים על ארוחה אחת יכולים לשלם עבור כמה אם נקנה מרכיבים ונכין משהו בבית.

אה, גם אנחנו הפסדנו. שנינו ירדנו במשקל... היא ירדה יותר מעשרה ק"ג במהלך החודש. כשהבנו את ההיבטים הבריאותיים והכלכליים של התוכנית, החלטנו שהצבנו את התקציב שלנו על דיאטה והתזונה שלנו על תקציב.

ייאמר לזכות אשתי, בכל יום שישי היא תכננה את ארוחות השבוע הקרוב. עשינו טיול במכולת בשבת וקנינו רק את הפריטים בתפריט. בכל בוקר היא הייתה מוודאת שמאכלים הדרושים לערב מפשירים ובימים בהם היה לנו ערב הפעולות המתוכננות, היא דאגה שהתוכנית דורשת משהו מהיר וקל או ארוחה איטית שתוכנה להיות מוכנה מתי היינו.

זה היה ממש מוזר. מכיוון שהייתה לנו תוכנית, לא היינו צריכים לבצע טיולים לחנות במהלך השבוע. אכלנו את מה שיש לנו והיה לנו רק מה שתכננו לאכול. כמובן שתכננו כמה חטיפים (בריאים), כך שלא היה מקום לטעות. הופתעתי מלראות את רמת המצרכים במזווה ובמקרר שלנו יורדים במהלך השבוע - וביום האשפה לא הייתי צריך לזרוק אוכל שפג תוקפו שמעולם לא אכלנו.

בסוף החודש שנינו ירדנו במשקל, הרגשנו טוב יותר והתקציב שלנו היה בריא יותר. מעניין לציין שאוכל במסעדה אפילו לא נשמע מושך יותר. אני בטוח שחלק ממסעדות המזון המהיר עוברות זמנים כלכליים קשים מאז שהפסקנו את הביקורים התכופים שלנו.

יותר משבוע אחרי שחלף החודש, יצאנו סוף סוף לאכול. אתה יודע מה? זו הייתה אכזבה. אני חושב שהייתי מעדיף משהו בבית.

לס אודל הוא סופר עצמאי המתגורר בקרבונדייל, אילינוי. את עבודותיו ניתן לראות במספר עיתונים, מגזינים, פרסומים ואתרי אינטרנט. הוא מחבר שותף של טור העיתון הפופולרי "הוא אמר, היא אמרה". ניתן למצוא אותו באינטרנט בכתובת www.lesodell.net. Les אינה קשורה או מאושרת על ידי LPL פיננסי.