Bogati tata, recenzija siromašnog tate

instagram viewer

Iako se bestseler Roberta Kiyosakija preporučuje za čitanje početnicima, ova knjiga ima neke nedostatke. Ovu knjigu trebate pročitati samo da biste počeli razmišljati drugačije od prosječnog zaposlenika, ako ne i da biste bili motivirani. Međutim, poslušajte Kiyosakijev savjet s rezervom.

Ovaj tip je ili idiot ili prevarant. Prije sam mislio na prevaranta, ali u posljednje vrijeme više sam na ogradi. On daje doista bizarne savjete koji će vjerojatno poremetiti financijsku budućnost. Posvetio sam blog o osobnim financijama pokušaju razbijanja njegove shinaniganrije (richdadrichdad.com). To što je ikada postao relevantan u svijetu osobnih financija je izvan mene.

Imam malo ušteđevine. Nemam nikakvih saznanja niti interesa da se zaista pretočim u nekretnine. Pitanje koje imam je, vrlo praktično, kako započeti s ulaganjem u nešto što će dosljedno donositi više od štednog računa?

Larry, ja sam tek novi u bogatom tati jadnom tati. Koje još knjige preporučujete? Radim na poslu od 9 do 5 i spreman sam se osloboditi utrke štakora.

Pitam se, ako vaš primarni dom nije imovina, ako imate dodatni novac, trebate li prvo otplatiti hipoteku ili upotrijebiti novac za stvaranje većeg novčanog toka, ako je kamatna stopa na hipoteku 4,25%. Nije li smanjenje vaše odgovornosti = povećanje vaše imovine?

Apsolutno se slažem sa seminarskim dijelom. Upravo sam se vratio 27./8. Nakon što sam prisustvovao seminaru vrijednom 205 USD koji je održan u Melbourneu u Australiji. Predavači, uključujući Roberta, trebali su nas educirati o raznim temama, od kriptovalute do online prodaje. Čak i 16 -godišnjak danas zna više od onoga što su dali jer se radilo o daljnjim programima uključivali su i Roberta koji je htio prodati..pa sam došao kući s manje od onoga što bih dobio od besplatnog seminar. Plesse se kloni Roberta i njegove bande lopova.

Izuzimam vašu misao da su ostale njegove knjige samo ponavljanje. Ostale knjige u njegovoj seriji koje su napisali njegovi stručnjaci vrhunski su. ABC -ovi i Napredni vodič za ulaganje u nekretnine i upravljanje nekretninama zaista su ključni za znati kako ulagati i kako upravljati svojom imovinom ili osigurati da vaš upravitelj nekretnine upravlja vašom imovinom pravilno.

Bogati otac bio je stvarna osoba, nekad je proguglao “Richard Kimi”. Njegov sin, Alan, nedavno se javio i to potvrdio. Nadam se da će besmislena rasprava prekinuti pa se možemo usredotočiti na stvarnu poruku

Zašto biste provodili većinu svog vremena pišući knjige, držeći seminare, proizvodeći tjedne multimedijske emisije ako zarađujete milijune i upravljate ulaganjima?

Ti prevaranti većinu svog vremena provode radeći ono što im donosi najviše novca, a to je prodaja knjiga, seminara i multimedijskih emisija preprodajući svoje zmijsko ulje.

Kvadrat novčanog toka dao mi je trenutak aha. Ne, nije me vodilo za nos ili držalo za ruku, ali svakako je promijenilo moj pogled na zarađivanje novca. Poznajem ljude iz svih klasa, siromašne, srednje klase i bogate. Ono što sam primijetio je da siromašni i niži pripadnici srednje klase gledaju na novac vrlo različito od ljudi iz više i bogate klase. RK se naravno uklapa u bogate. Vrijedi pročitati.

pa svima na ovoj stranici ja sam vjerojatno jedini koji je pohađao njegove seminare i ja sam bio uspješan. Ne radim za njega i za to ne dobivam plaću. Doslovno sam imao 50 dolara na računu, došao sam do novca za njegov seminar o nekretninama i u 6 mjeseci kupio sam 8 nekretnina s ukupnim novčanim protokom od gotovo 20.000 mjesečno. Njegov program djeluje, baš kao i bilo što drugo u životu, nije za svakoga i ne uspijeva svako. Sad sam upisao njegov burzovni seminar i nadam se da ću u tome biti jednako uspješan.

Nikada nisam vidio nikakve dokaze da je Kiyosaki zaradio cent koristeći vlastito učenje. Koliko sam shvatio, on je zaradio svoj novac kada su neke Amwayeve grupe (zatvoreno tržište) počele promovirati njegovu knjigu svojim sljedbenicima ispranog mozga. Vjerujem da su njegovi seminari bogatog oca prijevara. Seminari su u osnovi mjesta za zapošljavanje skupljih seminara.

Njegovi savjeti zvuče opasno, a ponekad i nezakonito. Vjerujem da je lagao o svom "bogatom ocu" kako bi svoju knjigu zadržao kao nefikcijsko djelo.

Na svim reklamama za seminare bogatog oca, oni koji svjedoče o uspjehu imaju oznaku "jedinstvenog" iskustva. Teško da itko zarađuje na temelju njegovih savjeta. Kladio bih se da se više novca gubi nego što se stječe slijedeći savjete u knjizi. Popularnost među Amwayevim ljudima to samo još više potvrđuje po mom mišljenju.

Pa, nekad sam bio veliki obožavatelj bogatog oca, ali onda su se počele pojavljivati ​​činjenice... da je njegova tvrtka bankrotirala, da je cijela priča opisana u njegovoj knjizi je bio izmišljen, da se njegovi tečajevi "obogati" temelje na prodaji sve skupljih seminara, ali neće naučiti ništa korisno... popis se nastavlja i na.

Knjiga Bogati tata definitivno vrijedi isprobati, ali za ozbiljne čitatelje preporučujem sljedeće knjige:

Čitao sam bogatog oca siromašnog tatu i nekoliko drugih knjiga u seriji i nemam tri E -a… .obrazovanje, iskustvo i višak novca. Rekao bih da imam hrpu obrazovanja u seriji bogatih tata i da sam se osjećao inspiriranim time. Bio sam razočaran kad sam saznao da bogati tata jednostavno nikada nije postojao, ali možda je potreban bogati tata za nadahnuće. Pretpostavljam da nemam iskustva ili viška novca koji jednostavno kupujem ili još bolje stvaram imovinu koja proizvodi novčani tok i reinvestira taj novac u druge imovina mi se čini logičnim da bi vas time vjerojatno obogatio... ..iskreno ta ideja zasigurno pobjeđuje pauzu u ideji "raditi za novac", radije bih "radila za novac" mi". Čak sam i pomislio da znam da je bogati tata lažni. I dalje želim zaraditi novac za mene, a što mi nije padalo na pamet prije serije o bogatom ocu. Imajući to na umu, mislim da knjiga ima vrijednost. Također, kad sam prvi put čuo ideju o stvaranju imovine, mislio sam da je to prilično nemoguć zadatak, da se nisam mogao sjetiti niti jedne ideje koja bi se mogla pretvoriti u imovinu. Psihički sam vježbao i pretvorio ideju u prednost, a sada imam nekoliko ideja za koje mislim da imaju potencijal. (Međutim, nisam siguran kako osigurati temelje za ideje) Također svakodnevno nastavljam izazivati ​​sebe kako bih došao do novih ideja koje bi se mogle pretvoriti u imovinu. Bez čitanja bogatog oca nikad mi ne bi pala na pamet pomisao na stvaranje ideja pa bi me knjiga bogatog tate ipak mogla obogatiti.

Gledao sam prošlog tjedna dokumentarac na Netflixu pod nazivom Zeitgeist Addendum. Kakav je nered globalni monetarni sustav. To je samo velika Ponzijeva shema. Imam osjećaj da ovakav sustav neće postojati još mnogo generacija. Koristi nekolicini, a većinu svjetskog stanovništva ostavlja na cjedilu. Koja noćna mora.

"Cilj knjige je natjerati sve nas da razmišljamo drugačije, da preispitamo način na koji živimo itd."

Ha, ha, ha, ne baš, cilj knjige je da mu zaradi, i tačka. Kao i sa svim ovim vrstama prevaranta za samopomoć, ako je doista stekao bogatstvo koristeći vlastiti savjet (što se čini sumnjivo) zašto bi bio voljan, ili najmanje zainteresiran, pomoći vama, meni ili bilo kome za koga ne zna da to učini isti?

Ono što sam ukratko pročitao o cijeloj ovoj prijevari jest da to nije ništa drugo nego prijevara s prodajom. Prvo kupite knjigu, čime ste zaradili otprilike 9 milijuna dolara, a zatim vas potiču da pohađate njegove "besplatne" seminare. Na besplatnim seminarima potaknuti ste da pohađate duže seminare koji koštaju od 199 do 500 USD. Ako zagrizete tu jabuku, na početnim plaćenim seminarima potaknuli ste ih da pohađaju još duže seminare koji koštaju tisuće dolara. Navodno vas čak traže da platite 32 tisuće dolara za osobnog mentora koji će vas naučiti užadi.

Kako ide ta stara izreka? Svake minute se rodi naivčina.

U nekim je stvarima u pravu, ali to su stvari zdravijeg smisla, koje svatko kome smeta razmišljati ili pogledati, može lako vidjeti ili shvatiti. Naš obrazovni sustav pretvoren je u sustav stvaranja dobiti (poput našeg zdravstvenog sustava) i ne čini mnogo, već samo uči ljude kako biti pčele radilice, robovi. A ako postoji i najmanje brige o našoj zemlji i obrazovnom stupnju naših građana postaje sve niža i niža, zašto se naš napredni obrazovni sustav cijeni od sve više ljudi sposobnost? Zar ne bi trebao biti glavni prioritet naše zemlje da naši građani budu što obrazovaniji? Čak ni! Kapitalizam i pohlepa ne funkcioniraju tako dobro kad su svi jednako obrazovani i poznaju užad. Držite mase što je moguće gluplje kako bi ih se moglo iskoristiti, toliko o domoljublju.

Tržišta dionica? Svatko tko ima funkcionalan mozak trebao bi moći vidjeti o kakvoj se krivoj, pokvarenoj, prijevari radi. A od prekrasnih osamdesetih, kada je osvojena zvijer s Wall Streeta, naša javnost bila je u njihovoj milosti. Zahvaljujući uklanjanju zaštićenih računa za umirovljenje u proteklim danima, sada su umirovljenički fondovi većine ljudi umotani u patetične račune od 401 tisuće na krivom tržištu dionica. Ako uspiju privatizirati socijalnu sigurnost, doslovno će imati sav kliker. Svakodnevno se priča priča o priči o ovoj ili onoj osobi koja je optužena
ovaj zločin ili onaj zločin, trgovanje insajderima, laganje, varanje krađa, i to je samo nekoliko priča koje čine tisak. U krajnjoj liniji, baš poput ovih gurua za samopomoć, ako je osoba zaljubljena u novac, živi i diše zarađujući novac, i dobivajući što više od toga, vjerojatno bi im bilo manje stalo do vas, osim što će dobiti onoliko novca koliko oni mogu.

Cilj knjige je natjerati sve nas da razmišljamo drugačije, da preispitamo način na koji živimo itd.

Znam da je ovaj komentar malo zakasnio, ali, što mislite o tome da "prvo sebi platite"... Vjerujem da odlomak u knjizi opisuje prvo se nagraditi, što stvara ciklus većeg pritiska na sebe da smislite nove načine plaćanja za sve svoje doodads.

Moja reakcija na Robertovu knjigu nije bila prosvjetljenje ili kritika - ali više sam osjećala potvrdu da nisam luda što razmišljam drugačije od drugih. Kad ste okruženi ljudima koji se slijepo pretplaćuju na utrku štakora, može se osjećati kao autsajder. Smatrao sam da je njegova knjiga ohrabrujuća i ohrabrujuća. Moj jedini problem sada je što ne znam kako doći od točke A do točke B.

Slažem se da je knjiga 100% SAVRŠENA za prvo čitanje osobe na njezinom putu do financijske slobode, neovisnosti i obrazovanja, ali daleko je od kraja i sve će biti sve. Godinama sam osporavao neka učenja Roberta Kiyosakija i bilo mi je teško objasniti ljudima kako je to sjajna knjiga, ali i užasna u isto vrijeme. Najbolji zaključak za knjigu za mene je bio stvaranje pozitivnog novčanog toka s vlastitim financijama kako biste uložili u druge mogućnosti.

Potpuno se složite da knjiga ima dobrih strana. Za mene se polovica knjige činila prilično beskorisnom jer se nisam namjeravao baviti nekretninama (a on se jako usredotočuje na to, ne samo na jedno poglavlje, već kroz cijelu knjigu), a također me isključuju priče za koje se pretpostavlja da su istinite, ali niste sigurni jesu li (tj. kao što je spomenuto cijeli 'bogati tata' scenarij). Međutim, moja filozofija čitanja knjiga je izvaditi što više mogu, pročitati s rezervom prema prijedlogu i pustiti ostalo. Primarni dokazi za mene bila je činjenica da vam nije potrebno sveučilišno obrazovanje da biste bili uspjeh, morate drugačije razmišljati o novcu, a posjedovanje vlastitog posla izvrsno je stvar za učiniti. Sve dobro!

Slažem se s točkama u ovom članku i mnogim komentarima koje su drugi objavili. Odgojili su me ljubavni roditelji koji nažalost slijede "loše" razmišljanje - tj. Idite u školu kako biste stekli diplomu, a zatim idite na raditi za nekoga drugoga, nakon čega slijedi zaduživanje za kuću, automobil itd., a zatim radite dok ne budete prestari za uživanje umirovljenje. Bogati tata, jadni mi je tata dao drugačiji pogled na osobne financije koristeći priču za ilustraciju svojih stajališta. Jesu li ove priče bile fikcija ili ne-fikcija, meni nije važno, moja glavna briga je temeljna poruka koju autor pokušava prenijeti.

Ova se knjiga nalazi gore na mojoj listi osobnih financija, odmah do najbogatijeg čovjeka u Babilonu. Hvala vam što ste ovo objavili jer me natjerao da ponovno razmislim o idejama koje je Robert iznio kao bogati način razmišljanja!

Potpuno se slažem s ocjenom pisca članka o knjizi. Kao i sa svime u životu, morate pogledati prezentirane informacije i primijeniti ono što im odgovara. Knjiga nije priručnik sa stvarnim koracima o tome kako zaraditi, već je otvara oči i dobar je početak za "gledanje vlastitog posla". Knjiga ima neke daleke priče za koje pretpostavljam da je Robert mislio da će dodati vjerodostojnost njegovim teorijama. Šteta što nije samo rekao da je ovo priča o mom bogatom ocu, jadnom tati... Međutim, ponekad mislim da ljudi shvaćaju ono što je napisano ove vrste knjiga kao čisto evanđelje, i zaboravite da su neke od tih ideja samo teorije i način na koji se može učiniti nešto za čovjeka. Mislim da, kao što pisac kaže, uzmite malo onoga što Robert K piše s malo soli i uzmite samo podatke koji se odnose na vas i mogu vam pomoći da krenete naprijed razmišljajući o svom poslu ...

O seriji knjiga bogatog oca i Kiyosakiju napisano je mnogo negativnih stvari - od kojih je puno vjerojatno istina. S obzirom na to, knjige su mi i dalje inspirativne.

Potpuno se slažem sa svime što si rekao🙂

Mislim da je “Bogati tata” sastav svih autora financijskih knjiga koje je Robert čitao, pa čak i djelomično sebe. Na neki način, mislim da kaže da je njegov način bio bolji od njegovih očeva (Jadni tata), pa se pitam je li u malom smislu napisao da je bio u pravu, a njegov tata u krivu? lol

Tip laže o prirodi knjige (tj. to je čista fikcija) Na nekoliko mjesta čitateljima savjetuje da počine kaznena djela (lažni ugovori, unutarnja trgovina itd.). On je potpuni računovodstveni neuspjeh, ne razumije ni osnovnu terminologiju. Njegov osnovni savjet (kupujte nekretninu jer je to "imovina") bio je najgori mogući savjet koji je dao u vrijeme izlaska knjige. Sada prodaje prijevare u trgovanju dionicama.

Kiyosaki je gubitnik. Knjiga je užasna. Nikada neću vidjeti ono dobro što bi itko mogao vidjeti u njemu.

Mislim da su glavne kritike Robertu onakve kako ih sugerirate, da je mnogo priče bilo izmišljeno i da nikada nije ni bio u vojsci (ili ako je bio, ne u ulozi u kojoj on misli da je bio).

Međutim, pucajte poruku, a ne glasnik. Mislim da je poruka još uvijek prilično inspirativna i da je imala veliki utjecaj na mene.

Moram se složiti s vašom ocjenom. Glavna stvar koju sam izvukao iz knjige je gledanje na imovinu kao na stavljanje novca u džep, a na obveze kao na oduzimanje novca. To vodi ravno u koncepte novčanog toka, pasivnog prihoda i financijske slobode.

click fraud protection